vrf ska man ha en fotobok för?

Jo, en fotobok har man för att det är 1. väldigt fina 2. väldigt praktiska, så slipper man ha en massa bilder liggande överallt (mycket finare än vanliga tråkiga album tycker jag dårå) och därför tycker jag att man ska göra en fotobok för dessa anledningar, och den största anledningen för mig är genom att ha en fotobok så "sitter" bilderna fast i pappret, inte som album då man kan ta ut dem, och det är då en stor rist att bilderna rivs, tappas bort och så, så därför tycker jag att en fotobok är väldigt bra, vädligt händig och mycket fin att ha, man kan ju lägga in en massa roliga bilder bredvid sina egna, göra de hela extra personligt. :D





därför vill jag ha en fotobok!!!
 




PS!!! foto böcker kan du hitta på www.fujifilm-fotobok.se



kramar fourth

Kommentarer
Postat av: Paramore Sweden, Den första i Sverige!

Hej! Hur tänkte du med frågan om åldergränsen? :)

2009-09-16 @ 12:06:41
URL: http://paramoresweden.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar: Det borde inte vara några problem tycker jag! Har kollat runt och det står ingen åldergräns just nu men ska försöka mejla dom och se hur det ligger till! :)

2009-09-18 @ 16:20:22
URL: http://paramoresweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0