12feb09

Jaa min dag har varit seeeeeeeeeeeeg.. väldigt seg hehe ;P egentligen har vi praktik just nu.. i två veckor men jag känner att jag absolut inte har ngn ork alls med praktik så jag "praktiserar" hos mammas kompis.. fast jag egentligen sitter hemma och slöar hahah =) dumt? aa jag vet men jag orkar inte hihi ;b

well nog med mitt fuskande.. jag har "försökt" göra läxor idag men det gick ingen vidare så har städat istälet ;D ville överaska mamma *thihi* och glad blev hon =D

aa och imorogn jobbar jag... behöver verkligen lite sysselsättning (?) stavning är inte min grej höhö

har funderat på att joina ett gym... måste verkligen ta tag i min kondition nu...

var och träffade mina sötisar idag :D väldigt kul.... not haha vi satt typ med halvöppna ögon alla 3 hehe trötta?? nääee absolut inte hahahha


//Fourth

Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, det är bra att ha! :D



Tack så jättemycket!

2009-02-12 @ 21:46:09
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0