ett snabbt inlägg ;D

god dag.. eller go kväll... höhö eller ska de vara go några timmar efter midnatt??

 well min dag har sett ut sååhääraa..

08.10= vakna ... stressa säga fan ett par gånger
08.35= rusa up.. äta frukost.. (vilket var en appelsin som åts upp i väntan på tåget...)
08.40= promenixa till tåget
08.59 = tåget kom =D

sen var jag på jobbet vid halv 10 tiden :D *stolt*
jobba jobba jobba jobba
kom hem vid 8 tiden va helt tröööötiisch fick/delade ut presenter till familjen Glad alla hjärtans dag by the way (två och en halv timme försent men men bättre sent än aldrig right)

ya och nu sitter jag här.. skulle kolla på sl när min buss kommer *imorgon* men hamnade hääraa.. cuinkieedinkiee

ya och nu total vägrar mina kära ögonlock sammarbeta.. måste taggisch.. ska upp tidigt imon.. o sen ska älsklingen tatuera siig :D

//massa alla hjärtans dag kramar Fourth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0