fortsättning på fredag den 13:de

Har jobbat idag.. är väldigt utmattad... vill sov men tycker det är lite för tidigt enligt moii hehe

imorgon börjar jag 10.00... hoppas jag inte kommer försent nu igen... 2helger i rad gaaaaaah klantis!!
Win a date with Tad Hamilton är på tv. har sett den miljontals gånger men man blir inte trött av att se den igen.. även om jag absolut inte orkar se den så känner jag mig tvungen att kolla thihi ;p  och dessutom så nämner Rosie San Clemente(stavning?)  vilket är mitt favvo ställe.....why? för att Ryan Sheckler bor där (A)  och så är jag helt förälskad i Kellan Lutz

hehe ya och här får ni läsa lite om min dag och mina förälskelser *höhö* 
 
ha en bra fredag den 13:de
//Fourth

 vs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0