maskerad :D

idag var de maskerad fest for bääbis neehee skojar för små barn.. jag var ....me? haha well de va kul, massor med disney figurer kom massor med kul, och imorogn ska jag jobba...eller idag dårå, men aa har en massa bajs läxor som jag ej gjort.. smart sara!!

a vad mer? var hos R sen,  kul, massa skratt och skrik, vi lyckas alltid skrika när vi är tillsammans, asso skrika på skoj, för vi spelade land, stad grejen hahah ;p massa fusk var de oxå

aa brukar läsa Kenzas blogg och såg en video från hennes mtv grej... fattar inte säker man KENZA eller KINZA?? för de stavas ju kenza.. hmm kluriigt

men men ska byta om nu och dra mig till sängs måste ut 9 imorgon...bajs inte mkt sömn men men :D

ciaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0